אודות

נעים להכיר, שמי לימור, מטפלת רגשית באמצעות אומנויות, בוגרת תואר שני בהצטיינות (MA) בדרמה תרפיה, יועצת זוגית (המכללה האקדמאית תל חי) מומחית בטיפול בשדה הפוריות והלידה, בוגרת לימודי תרפיה מכוונת לידה B.O.T ובעלת הכשרות נוספות בטיפול ביופידבק ובטיפול זוגי ממוקד רגש EFT.  כיום בהתמחות בפסיכותרפיה CBT.

מרצה ראשית ומדריכה בקורס הכשרת מלוות בתהליכי פריון (עידן ההורות בשילוב המכללה האקדמאית תל חי)  מנחת קבוצות וסדנאות דרמה תרפיה ומרצה בנושאים של יצירתיות, משחקיות והתמודדות עם סטרס לקהל הרחב.  חברה ביה"ת-האגודה לטיפול באמצעות אומנויות ומנהלת שותפה בקהילת הפייסבוק- "הרטרס-טיפולי פוריות."

 לאורך השנים, טיפלתי באופן פרטני, זוגי וקבוצתי במתבגרים ומבוגרים במחלקות אשפוזיות, במרכזיים טיפולים, בבתי ספר ובמרפאות לבריאות הנפש. הנחתי קבוצות וסדנאות באופן פרונטלי ודיגיטלי, הדרכתי צוותים חינוכיים והשתתפתי בכנסים כמנחה וכמשתתפת.

במסגרות אלה הבנתי עד כמה היצירתיות, המשחקיות והדמיון הוא כלים תרפויטיים מדהימים שכל אדם יכול להפיק מהם משאבים רבים לטובת בריאותו ורווחתו הנפשית.

"זר לא יבין זאת"- כמטופלת פוריות בעבר, אני יודעת היטב עד כמה חשוב ליווי מקצועי ותמיכה רגשית בתקופה לא פשוטה זו. הקליניקה שלי עוסקת בליווי נשים וזוגות המתמודדים עם אתגרים בתהליכי פוריות והורות וזאת באמצעות טיפולים פרטניים, זוגיים או קבוצתיים. הקליניקה נמצאת בגליל המערבי במושב מעונה, אך אני נותנת שירותי טיפול וייעוץ אישיים, זוגיים וקבוצתיים גם אונליין.

כמה מילים אישיות

כיום, אני אמא לשלושה ילדים מדהימים שהגיעו לאחר שנים של טיפולי פוריות ארוכים. השנים הללו לימדו אותי שיעור גדול בהתמסרות, בצניעות ובקבלה. חווית הקושי, האתגר והתמודדות עם כל תחומי החיים ש"נצבעו" בצבע אחד כתוצאה מהתהליך, גרמו לי לחפש פתרונות אחרים להתמודדות הלא פשוטה. כאדם שכל חייו עסק ביצירה, כתיבה, בבימוי וב"הפחת חיים" בדמויות בדיוניות, חשבתי שהעיסוק באומנויות שונות וביצירה, יפיח חיים גם בתהליך הפוריות ויעזור בנוקשות שתהליך הטיפולים מביא איתו. ואכן, גיליתי את עולם הטיפול באומנויות- הפעם כמטופלת פריון. למדתי טכניקות של הרגעה, והרפייה, דמיון מודרך, אלתור, ספונטניות וחשיבה חיובית כחלק מהמסע הזה.

במהלך המסע שלי הבנתי כי הדבר הנכון עבורי, השליחות שלי, היא לקחת את הידע, ההכשרה הקלינית והניסיון הטיפולי שצברתי ולשלבו עם הניסיון האישי שלי ושל הנשים הנפלאות אותן ליוותי כמטופלות פוריות. פיתחתי שיטת טיפול קצרת מועד, אופטימית וממוקדת- אשר מחברת לכוחות ועוזרת ליצור רשת תמיכה המאפשרת התבוננות ועיבוד רגשי של סיטואציות שונות.

השיטה מתבססת על הבנה כי גוף ונפש אחד הם! ולכן בנוסף לטכניקות מעולם הטיפול באומנויות המשלבת עבודה על יצירתיות, גמישות מחשבתית, ואלתור יש התייחסות מיוחדת לעבודת גופנפש, דמיון מודרך, טכניקות של הרגעה וניהול סטרס, תקשורת מקרבת ואלמנטים נוספים המשמשים אותי בטיפולים ובמפגשים השונים.

ואם נשארתם עם שאלה, דילמה או התלבטות אודות התהליך הטיפולי או בכלל, מוזמנים להיות בקשר.

מאמרים נוספים

שלחו לי הודעה

דילוג לתוכן